Un razboi “de doi bani” cu Realmedia

Suntem beneficiarii serviciilor Realmedia inca de la inceputurile sale. Am fost primul sau client inregistrat. Codul agentiei noastre pe portalul imobiliare.ro este X000. In colaborarea noastra ce a implinit zece ani, a fost o lunga perioada in care am simtit un spijin real, o preocupare continua si sincera pentru satisfacerea toturor cerintelor noastre. Am recunoscut intotdeauna ca fara suportul pe care Realmedia ni l-a oferit, poate nu am fi fost astazi ceea ce suntem, una dintre agentiile imobiliare reprezentative pentru Ploiesti si, imi place sa cred, si din tara (fireste, la categoria noastra).

In ultimii doi ani atitudinea Realmedia Network s-a schimbat si, pe zi ce trece, mi se pare ca devine mai distanta, mai detasata de interesul clientilor sai si chiar ostila uneori.

Prima dovada semnificativa ne-a dat-o in luna august a anului trecut, cand ne-au dat ultimatul ca intr-o luna sa semnam un nou tip de contrate, nesocotind faptul ca cel in vigoare mai avea inca patru luni de valabilitate. Au aplicat legea celui puternic, care stie ca “partenerul” sau nu are alternativa, ori accepta, ori moare. Problema nu a fost numai de ordin etic, ci si financiar. Noul contract pleca de la un tarif majorat de cel putin sase ori, in conditiile reducerii numarului de oferte publicate pe portal de peste cinci ori.

Sunt cateva luni bune (cred ca vreo 10) de cand emailul care ne anunta ca s-a emis factura lunii curente este insotit si de un text in care suntem anuntati ca avem o datorie de 0,02 lei, adica de 2 bani, din factura X a lunii decembrie 2005. Probabil (nu am verificat) la completarea ordinului de plata am gresit si am pltit mai putin cu 2 bani. Ani de zile nu am stiut despre acest lucru. In contabilitatea noastra nu apare aceasta difirenta. De ceva vreme insa, cu obstinatie Realmedia nu trimite lunar mesajul in care ne anunta despre aceasta datorie. Nu a fost si nu este in intentia noastra sa nu platim aceasta suma, dar diferenta neexistand in contabilitatea noastra nu am stiut cum as fi putut, contabiliceste legal, sa fac acest lucru. Am solicitat Realmedia sa adauge aceasta suma la factura lunii urmatoare (cu toate penalizarile de intrziere), pentru a nu mai primi mesajul lunar de avertizare “ne esti dator 2 bani”. Ei, nu a fost posibil! Si in continuare nu este posibil. “Sistemul informatic nu ne permite, nu se poate”, mi-a explicat domnisoara cu care am vorbit la telefon.

Eu unul nu inteleg cum se poate lasa dominata o aftfel de companie de propriul sistem informatic. Om fi deja in era cyborg-ilor si eu nu stiu. Nu mai decid oamenii, ci masinile? Vezi cum unul dintre cei mai fideli clienti ai tai iti cere un favor de 2 bani si nu poati sa-i dai satisfactie pentru ca sistemul informatic nu te lasa. Ii trimiti luna de luna somatie ca sa-ti plateasa 2 bani.

Cred ca merita sa platesc 2 bani ca sa inchei acest “razboi de 2 bani”, indiferent de conscintele contabile.

Share
This entry was posted in Mediul de Afaceri and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *